BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Falkowski Andrzej (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie)
Tytuł
Co podsuwa fałszywa pamięć
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 10, s. 52-54, fot., rys.
Słowa kluczowe
Psychologia reklamy, Nieuczciwa reklama, Język reklamy, Psychologia postrzegania
Psychology of advertising, Unfair advertising, Language of advertising, Psychology of perception
Abstrakt
Jeśli hasło silnie kojarzy daną markę i w konsekwencji firmę sprzedającą produkt pod nią, wówczas nowe, podobne hasła na produktach tego samego rodzaju, ale innych firm będą przede wszystkim kojarzyć się z firmą oryginalną i mogą zostać błędnie odczytane. Podobnie brzmiące hasła, tak jak podobna grafika opakowania, mogą być tworzone celowo, aby w nieuczciwej konkurencji korzystać z renomy już dobrze znanej marki. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu