- Autor
- Łaba Sylwia (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
- Tytuł
- Marka jako czynnik konkurencyjności na rynku produktów mleczarskich
Brand as the Source of Enterprise is Competitive Advantage on Dairy Products Market - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2008, T. 10, z. 4, s. 238-242, tab., bibliogr. 9 poz.
- Słowa kluczowe
- Marka produktu, Konkurencja, Rynek mleka
Product brand, Competition, Milk market - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W Polsce występuje wysoki poziom konkurencji między zakładami przetwórstwa mleka. Producenci artykułów mleczarskich, chcąc sprostać wyzwaniom konkurencji muszą różnicować swoją ofertę rynkową i podejmować działania marketingowe. Na rynku produktów mleczarskich jest wiele marek. Silna marka jest narzędziem konkurencji. (abstrakt oryginaly)
In Poland competition level among enterprises is very high. Dairies, which want to improve their market position, should different their market products and undertake marketing activiti. On dairy products market there is many brands. Strength ening a brand is a tool of competitive advantage. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Górska-Warsewicz H., Płaszewska-Reindl T. 2002: Marka na rynku produktów żywnościowych. SGGW, Warszawa.
- Jasicki K. 2004: Postrzeganie polskiej marki w krajach Unii Europejskiej. Raport z badań. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa.
- Kall J. 2001: Silna marka. Istota i kierowanie. PWE, Warszawa.
- Kotler P. 1994: Marketing. Gebethner i S-ka, Warszawa.
- Rzeczpospolita 28.04.2008, dodatek „Lista 500”.
- Rzeczpospolita 06.12.2007, dodatek „Marki polskie”.
- Urbanek G. 2002: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa.
- Urbanek G. 2007: Decyduje opinia konsumenta. Rzeczpospolita, dodatek "Marki Polskie", s. 25.
- Yoo B., Donthu N., Lee S. 2000: An Examination of Selected Marketing Mix Elements and Brand Equity. Journal of the Academy of Marketing Science, nr 2, s. 195.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol