BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osóbka Grzegorz (Umbrella Marketing Group), Paszkiewicz Lucjan (Capful Polska)
Tytuł
Kilka przyszłości marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 11, s. 17-19, fot.
Słowa kluczowe
Marka, Planowanie scenariuszowe, Strategia marki, Strategia marketingowa
Brand, Scenario planning, Brand strategy, Marketing strategy
Abstrakt
Obowiązujące, tradycyjne formułowanie strategii marketingowych jest dzisiaj niemal z góry skazane na niepowodzenie. Opiera się bowiem na starych, dobrych paradygmatach planowania linearnego, które powstały w epoce względnej stabilizacji rynków i branż. A obecnie rywale, dostawcy i klienci przechodzą gwałtowne transformacje. Wiele projektów strategii marketingowych i pozycjonowania marek szybko ląduje w koszach, ponieważ zakłada ciągłość trendów, jednoznaczność celów rynkowych i na tej podstawie możliwość trafnego prognozowania. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu