BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zatwarnicka-Madura Beata (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
Tytuł
Wybrane aspekty promocji szkół wyższych na przykładzie Politechniki Rzeszowskiej
Some Chosen Aspects of Promoting Universities Exemplified by Rzeszów University of Technology
Źródło
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2011, nr 167, s. 121-130, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Promocja, Wyższe szkoły techniczne, Szkolnictwo wyższe
Promotion, Higher technical schools, Higher education
Uwagi
streszcz., summ.
Firma/Organizacja
Politechnika Rzeszowska
Abstrakt
W artykule zaprezentowano współczesne działania promocyjne uczelni technicznej posiadającej w swej strukturze wydział ekonomiczny (Wydział Zarządzania i Marketingu). Rozważania oparto na przykładzie Politechniki Rzeszowskiej. Działania promocyjne zaliczono do kilku grup: dystrybucja drukowanych materiałów reklamowych i gadżetów, reklama poprzez własną stronę internetową i różne inne formy reklamy internetowej, reklamę zewnętrzną, udział w targach edukacyjnych, prezentacje w szkołach ponadgimnazjalnych, udział w imprezach organizowanych, między innymi przez Urząd Miasta Rzeszowa, współpracę z mediami. (abstrakt oryginalny)

The article shows the current promotional activities of universities which have in their structures departments of economics (Faculty of Management and Marketing). The considerations have been based upon Rzeszów University of Technology. The promotional activities have been divided into several groups: distribution of the printed advertising materials and gadgets, advertising on the web site and various forms of internet ads, outdoor advertising, participation in education fairs, presentations at high schools, participation in the events organised e.g. by the Rzeszów City Council, cooperation with the media. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Kaczmarczyk, S., Pawlak, K., 2006, Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej, w: G. Nowak, P. Lisiecki (red.), Marketingowe zarządzanie szkolą wyższą, Wydawnictwo Wyższe Szkoły Bankowej, Poznań, ISBN 83-7205-234-4.
  2. Konieczna, G., Żabiński, L., 2004, System komunikacji marketingowej szkoły wyższej, w: J. Dietl, Z. Sapijaszka (red.), Rola środków masowego przekazu w kształtowaniu wizerunku uczelni i jakości kształcenia, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź, ISBN 83-910763-7-7.
  3. LipDub czyli promocja uczelni na wesoło!, za: http://blog.uczelnie.info.pl/?p=53 [dostęp: 14.04.2010].
  4. Prahalad, C.K., Ramaswamy, V., 2005, Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa, ISBN 83-208-1580.
  5. Rydel, M., 2001, Komunikacja jako element marketingu, w: M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, ODDK, Gdańsk.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1689-7374
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu