BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrzesińska Joanna (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
Tytuł
Integracja sieci handlowych a procesy konkurencji na polskim rynku
Integration of Trade Nets v.s. Competition Processes on Polish Market
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2008, T. 10, z. 4, s. 475-479, tab., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Sieci handlowe, Handel detaliczny, Franchising, Konkurencyjność
Chain stores, Retail trade, Franchising, Competitiveness
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono warunki i cele funkcjonowania zintegrowanych sieci handlowych działających na zasadzie franchisingu oraz ich wpływ na rozwój konkurencji na polskim rynku detalicznym w latach 2003-2007. (abstrakt oryginalny)

In the article the conditions and aims of functioning of integrated trade nets operating according to the principle of franchising and their influence on the development of competition on polish retail market in 2003-2007 were presented. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kaczmarek B. 2000: Współdziałanie przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej. Uniwersytet Łódzki, Łódź.
  2. Pokorska B., Maleszyk E. 2002: Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym. PWE, Warszawa.
  3. Pokorska B. 2002: Leksykon Franczyzy. Difin, Warszawa.
  4. Pokorska B. 2001: Franchising w Polsce. Stan i kierunki rozwoju. IRWiK, Warszawa.
  5. Pokorska B., Maleszyk E. 2006: Integracja przedsiębiorstw handlowych a procesy konkurencji. PWE, Warszawa.
  6. Porter M.E. 2001: Porter o konkurencji. PWE, Warszawa.
  7. Przybyciński T. 1997: Wprowadzenie do teorii i praktyki konkurencji. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa.
  8. Stępniak Ł. 2008: Sieci supermarketów walczą o pierwszeństwo, [http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,86020,5045850.html].
  9. Wroczyński A. 2007: Franczyza na rynku FMCG w roku 2007 [www.franczyzawpolsce.pl].
  10. Wroczyński A. 2008: FMCG 2008 [www.franczyzawpolsce.pl].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu