BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sala Paweł (FreshMail)
Tytuł
Copywriting w e-mail marketingu : treści (cz. 2)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 11, s. 80-83, fot.
Słowa kluczowe
Poczta elektroniczna, Formy komunikowania, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne
e-mail, Forms of communication, Marketing communication, Effective communication
Abstrakt
Artykuł stanowi kontynuację cyklu rozpoczętego w numerze 10/2011 „Marketingu w Praktyce”, dotyczącego umiejętnego konstruowania wiadomości e-mail. W tej części autor skupił się na treści i formie e-maila. Autor radzi jak przygotować odpowiedni szablon, aby odbiorca przeczytał wiadomość i zareagował na nią pożądanym przez marketera działaniem. Istotne zdaniem autora są zarówno intrygująca treść, jak i właściwie dobrana grafika.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu