BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Legoń Arkadiusz (GoldenSubmarine)
Tytuł
Nie polubią cię za batonik
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 2, s. 18-20, fot.
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Marketing relacji, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Strategia marki
Marketing strategy, Relationship marketing, Enterprise-customer relationship, Brand strategy
Abstrakt
Marketing zaangażowany to obszar, w którym z jednej strony drzemie olbrzymi potencjał, a z drugiej jest obszarem wymagającym umiejętnego zarządzania relacjami z ludźmi, z którymi nawiążemy kontakt. Właśnie strach przed tym drugim powoduje, że wielu marketerów w dalszym ciągu wybierać będzie taktykę „polub nas, a dostaniesz". Nie jest ona zła, jeśli nie zapomnimy, że budowanie prawdziwych relacji zaczyna się w momencie, w którym już wykonamy ten pierwszy krok - co powiemy ludziom, jak poproszą o drugi darmowy batonik, a co, gdy skończą się nam batoniki? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu