BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Biernat Krzysztof (Internet Designers), Murzyn Krzysztof (Internet Designers)
Tytuł
Internet Designers: jak szybko polubić Monster Jam
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 2, s. 36-40, fot.
Słowa kluczowe
Wydarzenia marketingowe, Strategia marki, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne,
Marketing events, Brand strategy, Marketing communication, Effective communication,
Abstrakt
Naszą rolą miało być budowanie dialogu ze społecznością, rozbudzenie wśród polskich fanów motoryzacji zainteresowania zawodami Monster Jam i zachęcenie ich do aktywnej rozmowy z organizatorem oraz ze swoimi znajomymi. Końcowym efektem miał być wzrost motywacji do wzięcia udziału w samej imprezie poprzez bezpośrednie działania promocyjne oraz wariacje marketingu szeptanego, z udziałem naszych fanów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu