BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sypniewski Maciej (Mobbery)
Tytuł
Po co nam QR kody?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 2, s. 44-46, fot.
Słowa kluczowe
Nowe technologie, Formy komunikowania, Komunikowanie marketingowe, Technologia komunikowania
High-tech, Forms of communication, Marketing communication, Communication technology
Abstrakt
Jeżeli zależy nam na prostym przekazaniu wartości dodanej, doskonałym rozwiązaniem będzie właśnie QR kod. To niskobudżetowa forma rozwinięcia swojej oferty, która jeszcze przez wiele lat będzie z uporem maniaka eksploatowana przez największe agencje na świecie. Jeżeli jednak pragniemy większej interakcji z konsumentem, a i budżet kampanii nie jest drastycznie ograniczony, warto zastanowić się nad alternatywą. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu