BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Godek-Biniasz Anna (iPlacement Sp. z o.o.)
Tytuł
Ekspansja smartfonów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 2, s. 54-56, fot.
Słowa kluczowe
Marketing mobilny, Technologie mobilne, Nowe technologie, Strategia komunikowania
Mobile marketing, Mobile technologies, High-tech, Communication strategy
Abstrakt
Reklama i marketing mobilny stanowią bez wątpienia atrakcyjną alternatywę dla tradycyjnego wydatkowania środków marketingowych w ATL i BTL. Komunikowanie za pośrednictwem smartfonów i tabletów może stanowić również uzupełnienie działań reklamowych w mediach tradycyjnych czy kampanii internetowych kierowanych na komputery osobiste. Czy rosnąca popularność urządzeń mobilnych będzie zmuszać marketerów do intensywnego myślenia o marketingu mobilnym w kontekście jego efektywności, a przede wszystkim do myślenia o odbiorcach marketingu mobilnego jako atrakcyjnej grupie docelowej? Z pewnością. I to już wkrótce. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu