- Autor
- Werenowska Agnieszka (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie), Duczek Tomasz (Kolporter)
- Tytuł
- Zastosowanie narzędzi public relations (PR) w polityce komunikacyjnej przedsiębiorstwa
The Use of Public Relations (PR) in Company's Communicative Policy - Źródło
- Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 2010, R. 9, nr 3, s. 275-283, rys., bibliogr. 3 poz.
- Słowa kluczowe
- Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa, Komunikowanie wewnętrzne
Public relations, Company image, Internal communication - Uwagi
- streszcz., summ.
- Firma/Organizacja
- Kolporter SA
- Abstrakt
- Public relations staje się niezbędnym elementem funkcjonowania każdej jednostki organizacyjnej. Sposób i zasięg wykorzystania narzędzi PR w polskich przedsiębiorstwach jest bardzo zróżnicowany. Wynika to między innymi ze sposobu zarządzania oraz znajomości nowych trendów w branży public relations. W opracowaniu oparto się na wynikach badań przeprowadzonych w 2008 roku wśród kadry zarządzającej spółki Grupa Firm Kolporter. W badaniach dokonano próby wskazania stosowanych narzędzi public relations przez kadrę zarządzającą oraz określenia stopnia świadomości ich wykorzystywania przez kadrę zarządzającą. (abstrakt oryginalny)
Public relations is becoming an indispensible element in every organizational unit. The way as well as the scope of use of public relations are different in Polish companies. It is the result of how the company is run and the knowledge of the new trends in public relations. The study is based on the findings of the research carried in 2008 among the management staff in Kolporter Group. The study attempts to indicate public relations tools used by the management staff and to determine the extent of their conscious use by the management staff. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Budzyński W., 2006. Public relations. Zarządzanie reputacją firmy. Wydawnictwo Poltext, Warszawa, 17.
- Drzazga M., 2004. Systemy promocji przedsiębiorstw na polskim rynku. Struktury i funkcjonowanie. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice, 145.
- Nęcka E., 1999. Procesy uwagi [w:] Psychologia. Podręcznik akademicki. Psychologia ogólna, wyd. 1., T. 2. Red. J. Strelau, Gdańskie Wydawnictwa Psychologiczne, Sopot 1999, 77-78.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1644-0757
- Język
- pol