BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grabus Małgorzata (Wyższa Szkoła Finansów i Administracji w Gdyni), Adamska Krystyna (Uniwersytet Gdański)
Tytuł
Niepisana umowa (1) : praktyki kształtujące kontrakt psychologiczny w organizacji
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2011, nr 12, s. 50-53, tab.
Słowa kluczowe
Zarządzanie personelem, Relacje pracodawca-pracownik, Psychologia komunikowania
Personnel management, Employer-employee relationships, Communicate psychology
Abstrakt
Wzajemne oczekiwania i zobowiązania na linii pracownik-pracodawca są zazwyczaj szczegółowo spisywane w postaci formalnej umowy o pracę. Istnieją jednak oczekiwania, które zostają niewypowiedziane lub nawet nieuświadamiane. Zespół takich oczekiwań określa się mianem kontraktu psychologicznego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Armstrong M., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Wolters Kluwer, Warszawa 2007, s.278.
  2. Rousseau D.M., Psychological contacts in organizations: understanding written and unwritten agreements, Sage Publications LTD., London 1995, s.9.
  3. Rousseau D.M., Psychological contacts in the workplace: understanding the ties that motivate, "Academy of Management Executive" 2004, nr 18(1), s. 120-127.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu