BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Franczak Anna (PerformanceMEDIA)
Tytuł
Agencję SEM wynajmę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 3, s. 38-40
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Strategia marketingowa, Optymalizacja, Pozycjonowanie
Internet search engine, Marketing strategy, Optimalization, Positioning
Abstrakt
Nie ma znaczenia, jaki serwis chcemy wypromować; może to być zarówno blog, sklep internetowy czy strona korporacyjna dużej firmy. Tematyka jest dowolna, należy jednak zwrócić uwagę na popularność i konkurencyjność danego zagadnienia. Budżet, strategia i sposoby pozycjonowania będą różne, co nie zmienia faktu, że cel zawsze jest ten sam - optymalna pozycja w wynikach wyszukiwania i zwiększenie ruchu z wyszukiwarek w naszym serwisie. Bardzo ważne jest, aby już podczas rozmów początkowych zrozumieć, jak wygląda sytuacja, czego możemy się spodziewać i jakich rezultatów oczekiwać. W pracy z klientem zawsze wspólnie ustalamy bardzo konkretne cele liczbowe (takie jak np. procentowy wzrost ruchu z wyszukiwarek), sposoby ich mierzenia, a także czas potrzebny do ich osiągnięcia. Ustalenie podstawowych wytycznych projektu już na etapie jego rozpoczęcia jest bardzo istotne, zwłaszcza w przypadku SEO, gdzie efekty prac pojawiają się w kilkumiesięcznej perspektywie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu