BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Synoradzka Monika, Szymecki Waldemar (Charyzma Sp. z o.o.)
Tytuł
Kobieta między półkami
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 18-20, fot.
Słowa kluczowe
Kobieta, Psychologia sprzedaży, Psychologia konsumenta, Obsługa klienta
Woman, Sales psychology, Consumer psychology, Customer service
Abstrakt
Kobiety to potężna grupa konsumentek z rosnącymi zasobami w portfelu. Warto sprawić, aby każda wizyta w sklepie nie wynikała dla nich tylko z konieczności, ale by była przyjemna. Jeśli uruchomimy emocje, pomożemy w dokonaniu wyboru - klientka będzie wdzięczna i chętniej wróci do sklepu. Czasy, w których merchandising miał za zadanie tylko i wyłącznie skłonić do zakupu, minęły. Teraz narzędzia wykorzystywane w merchandisingu mają przede wszystkim pomóc, wesprzeć klientkę w procesie decyzyjnym. Dać jej wszystko to, co niezbędne, by dokonała wyboru i zdecydowała się na zakup. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu