BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jankowski Jacek (IAB Polska)
Tytuł
Solo i globalnie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 30-32, fot.
Słowa kluczowe
Gry komputerowe, Nowe technologie, Formy reklamy, Użytkownicy internetu
Computer games, High-tech, Advertising forms, Internet users
Abstrakt
Świat się zmienia, social media się zmieniają i tak samo rewolucyjnie zmieniają się gry wideo – mamy do czynienia z całą masą ich nowych form. (…) Coraz częstsze wykorzystanie gier i samej ich mechaniki w nowych grupach, wśród coraz większej grupy odbiorców niebędących wcześniej graczami, zmusza producentów do modyfikacji podejścia do samego projektowania gier. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu