- Autor
- Jankowski Jacek (IAB Polska)
- Tytuł
- Solo i globalnie
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 30-32, fot.
- Słowa kluczowe
- Gry komputerowe, Nowe technologie, Formy reklamy, Użytkownicy internetu
Computer games, High-tech, Advertising forms, Internet users - Abstrakt
- Świat się zmienia, social media się zmieniają i tak samo rewolucyjnie zmieniają się gry wideo – mamy do czynienia z całą masą ich nowych form. (…) Coraz częstsze wykorzystanie gier i samej ich mechaniki w nowych grupach, wśród coraz większej grupy odbiorców niebędących wcześniej graczami, zmusza producentów do modyfikacji podejścia do samego projektowania gier. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol