BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowicki Maciej (Hypermedia Isobar), Grzeszczuk Patryk (Hypermedia Isobar)
Tytuł
Z chaosu w wyrazistość
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 33-34, fot.
Słowa kluczowe
Strategia komunikowania, Nowe technologie, Strategia marki, Psychologia komunikowania
Communication strategy, High-tech, Brand strategy, Communicate psychology
Abstrakt
Przeciętny człowiek nie jest w stanie nadążyć za postępem w nowych technologiach. Trudno przyswajać wciąż kolejne narzędzia, opanowywać nowe kanały dotarcia czy nieustannie zmieniać produkty. Jak w tej sytuacji mają sobie poradzić marka oraz agencje reklamowe i domy mediowe? Z jednej strony są one współwinne lawiny komunikatów. Z drugiej zaś łatwo mogą paść ofiarą chaosu. Chyba że... ożywią markę, nadadzą jej osobowość. Ta z kolei ujarzmi chaos - wyróżniając się z tłumu i intrygując konsumenta swoim charakterem. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu