BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrona Sylwester (TrafficMore)
Tytuł
Z piekarnikiem przez sieć
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 38-39
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Nowe technologie, Formy komunikowania, Użytkownicy internetu
Marketing strategy, High-tech, Forms of communication, Internet users
Abstrakt
Najważniejsze, aby działania reklamowe w sieci wpisywały się w obraną strategię mediową, a wybrane aktywności realizowały jak najpełniej zakładane cele. Konieczne jest jednak stałe monitorowanie trendów i możliwości, gdyż wszystko jest bardzo dynamiczne. (…) Na pewno przemyślane i sprytne łączenie działań marketingowych przy wykorzystaniu różnych kanałów pozwala nam na skuteczne dotarcie do przyszłych klientów. Warto rozważać działania skorelowane ze sobą, których efekt będzie kilkukrotnie lepszy niż w przypadku zdecydowania się na korzystanie z form promocyjnych rozdzielnie, bez zadbania o synergię między nimi. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu