BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łopatka Iga (KKVLAB Agencja Interaktywna)
Tytuł
Odbiorca lubi ładnie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 40-41, fot.
Słowa kluczowe
Efektywna obsługa klienta, Proces projektowania, Nowe technologie, Jakość usług
Efficient Consumer Response (ECR), Design process, High-tech, Quality of services
Abstrakt
Sevice design to projektowanie usług w taki sposób, aby każdy wykorzystywany przez nas element usługi dostarczał klientowi potrzebnych informacji i współtworzył spójną komunikację, budując doświadczenie doskonałe. (…) Usługa to tak naprawdę seria rozłożonych w czasie interakcji przechodzących przez różne punkty styku z konsumentem. Całość usługi to często przechodzenia z punktu do punktu, warto więc dopracować system tak, aby na tej złożonej drodze użytkownik nie napotkał przeszkody, która wywoła efekt odwrotny od naszych oczekiwań. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu