BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nieciecka Małgorzata (Xevin Consulting Sp z o.o.)
Tytuł
Wybuch wyciszyć
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 50-53, fot.
Słowa kluczowe
Public relations, Sytuacje kryzysowe, Serwisy społecznościowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
Public relations, Crisis situations, Social networking, Company image
Abstrakt
Sytuacje kryzysowe w social mediach wybuchają szybko i szybko wygasają, jeśli zainteresowani nie podsycają ich niewłaściwymi działaniami. Internet może być doskonałą platformą komunikacyjną dla działów PR i marketingu, która pozwala łagodzić napięcia związane z sytuacjami kryzysowymi w komunikacji. Sukces zależy od przygotowania organizacji do otwartego dialogu z otoczeniem. Jak w medycynie - lepiej budować i chronić reputację organizacji, niż ją reanimować w sytuacji zupełnego braku przygotowania do prowadzenia działań. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu