BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kordecka-Myślińska Anna (Nowy Styl Group)
Tytuł
Grupa Nowy Styl: zwijanie i rozwijanie portfolio
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 1, s. 58-60, rys.
Słowa kluczowe
Zarządzanie portfolio, Strategia przedsiębiorstwa, Planowanie marketingowe, Studium przypadku
Portfolio management, Corporation strategies, Marketing planning, Case study
Abstrakt
Podjęte działania wymagają znacznych nakładów finansowych, związanych z promocją na wymagających rynkach, jakie stanowi grupa architektów, inwestorów i partnerów. Opracowanie nowych materiałów, ich wydanie i kolportaż oznaczają poważne inwestycje. Dynamika branży i obecność na rynku kilku silnych marek stanowią spore wyzwanie. Czy strategia przyniesie spodziewane efekty? Pozostaje uważnie śledzić rozwój grupy. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu