BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mruk Henryk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Tytuł
Targi a rozwój gospodarczy państw
Trade Fairs and Economic Development of Countries
Źródło
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2011, nr 180, s. 113-121, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Targi, Wystawy, Handel międzynarodowy, Rozwój gospodarczy
Fair, Exhibitions, International trade, Economic development
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Rozwój gospodarczy poszczególnych krajów świata jest związany także z targami. Spotkania przedsiębiorstw na targach pozwalają na rozwój innowacji oraz umacnianie współpracy. O roli targów w rozwoju państw świadczy rosnące zainteresowanie udziałem w imprezach w Chinach, a także w Niemczech. Targi tworzą na świecie coraz to nowsze narzędzia, które ułatwiają rozwijanie współpracy między przedsiębiorstwami. (abstrakt oryginalny)

The economic development of individual countries of the world is, among others, associated with fairs. Meetings during the trade fair permit the development of innovation and strengthening of cooperation. The role of trade for the developing countries causes a growing interest in the participation in trade events in China, as well as in Germany. Trade fairs constitute the world's new tools that make it easier to develop cooperation between the organizations. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ariely, D., 2009, Potęga irracjonalności, Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław.
  2. Busche, M., 2011, Prywatyzacja przemysłu targowego, w: Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju, Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań, w druku.
  3. Gesteland, R.R., 2000, Różnice kulturowe a zachowania w biznesie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  4. Kowalik, I., 2011, Wpływ targów na międzynarodowy wizerunek miast, w: Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju, Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań, w druku.
  5. Mruk, H., Kucy, A. (red.), 2006, Marketing targowy. Vademecum wystawcy, Polska Korporacja Targowa, Poznań.
  6. McFarland, K., 2009, Przełomowe firmy. Jak dobre organizacje stają się wielkie, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
  7. Simon, H., 1999, Tajemniczy mistrzowie. Studia przypadków, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  8. Sprenger, R., 2009, Zaufanie, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
  9. Stradomski, M., 2011, Infrastruktura targowa - problematyka wyceny i analizy rentowności inwestycji, w: Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju, Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań, w druku.
  10. Szromnik, A., 2007, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wolters Kluwer, Kraków.
  11. Mruk, H., Nestorowicz, R. (red.), 2011, Uwarunkowania sprawności innowacyjnej przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  12. www.auma.de [dostęp: kwiecień 2011].
  13. Zweig, J., 2008, Twój mózg, twoje pieniądze, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1689-7374
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu