BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczepan-Jakubowska Dorota
Tytuł
O konflikcie optymistycznie (6) : metody komunikacyjne w pracy mediatora
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 2, s. 65-67
Słowa kluczowe
Konflikty w przedsiębiorstwie, Zarządzanie konfliktami, Rozwiązywanie konfliktów, Mediacje, Metody rozwiązywania konfliktów
Conflicts in organisation, Conflict management, Solving conflicts, Mediation, Conflicts solving methods
Abstrakt
Umiejętność rozwiązywania konfliktów jest zależna od kilku czynników. Mediator powinien wzbudzać zaufanie i mieć duże doświadczenie życiowe. Ponadto powinien posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu mediacji. Niezbędna jest także sprawność komunikowania się. Autorka artykułu opisuje techniki komunikacyjne z zakresu mediacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu