BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Użarowska Malwina
Tytuł
Widmo niedomówień : rola komunikatu i skutki źle podanych informacji, które mogą wywołać kryzys
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 3, s. 60-62
Słowa kluczowe
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Efektywne komunikowanie, Sztuka komunikowania, Psychologia komunikowania, Kryzys gospodarczy
Communication in organisation, Effective communication, Art of communication, Communicate psychology, Economic crisis
Firma/Organizacja

Abstrakt
W artykule poruszono problem złej komunikacji w firmie. Autorka zwraca uwagę, iż komunikat przekazany w niewłaściwej formie, lub ubrany w nieodpowiednie słowa, może spowodować efekt odwrotny do zamierzonego. Może to zrodzić poważne problemy, zwłaszcza, jeśli informacja dotyczy trudnych tematów, na przykład kryzys finansowy przedsiębiorstwa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu