BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalak Monika (Praca.pl)
Tytuł
Trudne rozmowy : jak zwolnić, by straty emocjonalne pracownika zwalnianego były jak najmniejsze?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 3, s. 70-72
Słowa kluczowe
Redukcja zatrudnienia, Zwolnienie pracownika, Psychologiczne aspekty zarządzania
Employment reduction, Dismissal, Psychological aspects of management
Abstrakt
W artykule poruszono problem zwolnień pracowniczych. Autorka zwraca uwagę na emocjonalną stronę sytuacji. Prezentuje czynniki, które łagodzą szok występujący u zwalnianego pracownika, ale także minimalizują koszty emocjonalne menedżera. Wymienia także zachowania, których menedżer powinien unikać, na przykład pocieszanie zwalnianego pracownika, zasłanianie się decyzjami innych lub wręczać wypowiedzenie w obecności osób trzecich.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu