BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Banaszyk Piotr (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Tytuł
Styl formowania celów strategicznych w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami
Źródło
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 21-26, tab.,
Słowa kluczowe
Cele strategiczne, Organizacja, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Strategic goals, Organisation, Enterprise management
Abstrakt
Podstawowym zamierzeniem niniejszego opracowania jest zaprezentowanie schematu analitycznego pozwalającego na identyfikację stylu formowania celów strategicznych przedsiębiorstwa, a potem przedstawienie wyników badania empirycznego w tej dziedzinie. Opracowanie składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza ma studialny charakter i zmierza do zaproponowania koncepcji identyfikacji stylów formowania celów strategicznych przedsiębiorstw, druga - charakter empiryczny i jest krótkim raportem z badań implementujących zaproponowaną koncepcję. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. K. Obłój, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, w: Krytyczna teoria organizacji. Zeszyt l, Wydawnictwo WSPiZ, Warszawa 1997, s. 76.
  2. M. Hatch, Teoria organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 56.
  3. G. Hammel, C.K. Prahalad, Przewaga konkurencyjna jutra, Business Press, Warszawa 1999, s. 6
  4. M. Marchesnay, Zarządzanie strategiczne, Poltext, Warszawa 1994, s. 31-34.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1689-7374
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu