- Autor
- Banaszyk Piotr (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
- Tytuł
- Styl formowania celów strategicznych w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami
- Źródło
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 21-26, tab.,
- Słowa kluczowe
- Cele strategiczne, Organizacja, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Strategic goals, Organisation, Enterprise management - Abstrakt
- Podstawowym zamierzeniem niniejszego opracowania jest zaprezentowanie schematu analitycznego pozwalającego na identyfikację stylu formowania celów strategicznych przedsiębiorstwa, a potem przedstawienie wyników badania empirycznego w tej dziedzinie. Opracowanie składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza ma studialny charakter i zmierza do zaproponowania koncepcji identyfikacji stylów formowania celów strategicznych przedsiębiorstw, druga - charakter empiryczny i jest krótkim raportem z badań implementujących zaproponowaną koncepcję. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- K. Obłój, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, w: Krytyczna teoria organizacji. Zeszyt l, Wydawnictwo WSPiZ, Warszawa 1997, s. 76.
- M. Hatch, Teoria organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 56.
- G. Hammel, C.K. Prahalad, Przewaga konkurencyjna jutra, Business Press, Warszawa 1999, s. 6
- M. Marchesnay, Zarządzanie strategiczne, Poltext, Warszawa 1994, s. 31-34.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1689-7374
- Język
- pol