- Autor
- Brajer-Marczak Renata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Tytuł
- Podejście procesowe w zarządzaniu jakością - teoria i praktyka
- Źródło
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 72-78
- Słowa kluczowe
- Normy ISO 9001, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Procesowe podejście do zarządzania, Zarządzanie jakością
ISO 9001, Enterprise management, Process-oriented approach, Quality management - Abstrakt
- W niniejszym artykule zaprezentowane zostały doświadczenia z wprowadzania podejścia procesowego opartego na normie ISO 9001:2000. Podstawę do formułowania opinii stanowią badania empiryczne, przeprowadzone w okresie styczeń-marzec 2009 roku, w formie badań ankietowych, na grupie 84 losowo dobranych przedsiębiorstw. Zadawane pytania miały charakter zamknięty, z możliwością wyboru więcej niż jednej odpowiedzi. Była też możliwość formułowania własnych odpowiedzi. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- PN-EN ISO 9000:2006 pkt.0.2d.
- T. Borys, P. Rogala, Systemy zarządzania jakością i środowiskiem, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 54 oraz PN-EN ISO 9000:2006 pkt 0.2d.
- E. Skrzypek, Jakość i efektywność, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2002, s. 145.
- Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia. Polska Norma PN-EN ISO 9000.
- D. Lock, Podręcznik zarządzania jakością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 57.
- http://www.iso.pl.
- A.G. Rummler, A.P. Brache, Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa 2000, s. 264.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1689-7374
- Język
- pol