BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Teneta-Skwiercz Dorota (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Charakterystyka planów zrównoważonego rozwoju na przykładzie grupy Sony i korporacji Unilever
The Description of Sustainable Development's Plans Based on the Example of Sony Group and Unilever
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ekonomia (17), 2011, nr 214, s. 367-378, rys., tab., bibliogr. 4 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics. Economics
Słowa kluczowe
Rozwój zrównoważony
Sustainable development
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Prowadzone przez ostatnich kilkanaście lat obserwacje praktyki gospodarczej pokazują, iż coraz większą popularnością, szczególnie wśród największych światowych korporacji, cieszą się plany zrównoważonego rozwoju. W pierwszej części artykułu przedstawiono istotę tego rodzaju planów, w drugiej zaś scharakteryzowano przykładowe plany zrównoważonego rozwoju: Road to Zero Grupy Sony i Unilever Sustainable Living Plan. (abstrakt oryginalny)

The increasing interest and popularity of the plans for sustainable management within global enterprises have been noticed and presented in a lot of research and observations of economic practices in companies all over the world. The first part of this article presents the essence of that kind of plans while the second part characterizes the profile of the example plans of sustainable management in two companies: Sony Group and Unilever. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brown L.R., Jutro może być za późno, PWE, Warszawa 1982.
  2. Sony Road to Zero,www.sony.net/SonyInfo/csr/environment/management/gm2015/index.html.
  3. Unilever Sustainable Living Plan. Small Action. Big Difference, www.sustainable-living.unilever.com/the-plan.
  4. Steps to Sustainable Success, Corporate Citizenship, marzec 2011, www.corporate-citizenship.com.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
2080-5977
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu