- Autor
- Pietroń-Pyszczek Agata (Wrocław University of Economics, Poland)
- Tytuł
- Attributes of an Attractive Employer in The Context of Interests Articulated by Employees : Results of Empirical Studies
Atrybuty atrakcyjnego pracodawcy w kontekście interesów artykułowanych przez pracowników : wyniki badań empirycznych - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 224, s. 30-37, tab., bibliogr. 5 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics - Tytuł własny numeru
- Human and Work in a Changing Organisation : Management Oriented on the Employee Interests
- Słowa kluczowe
- Wizerunek pracodawcy, Wizerunek przedsiębiorstwa, Interes pracowniczy
Employer branding, Company image, Employees' interests - Uwagi
- summ., streszcz.
- Kraj/Region
- Dolny Śląsk
Lower Silesia - Abstrakt
- W artykule przedstawiono cechy atrakcyjnego pracodawcy, wykorzystując wyniki badań dotyczących interesów pracowniczych. Wywiad skategoryzowany prowadzono w latach 2010-2011 w grupie pracowników wykonawczych zatrudnionych w przedsiębiorstwach Dolnego Śląska. (abstrakt oryginalny)
Attributes of attractive employers are presented, based on the results of empirical studies on employee interests. Structured interviews were conducted in 2010-2011 among non-managerial employees in the companies of the Lower Silesia region. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Bukowska U., Interesariusze a zarządzanie zasobami ludzkimi, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 711, Wydawnictwo AE, Kraków 2006.
- Leary-Joyce J., Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2007.
- Mendel T., Partycypacja w zarządzaniu współczesnymi organizacjami, Wydawnictwo AE, Poznań 2001.
- Pietroń-Pyszczek A., Pracownicy jako interesariusze przedsiębiorstwa, [in:] M. Gableta, A. Pietroń-Pyszczek (eds.), Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 43, Wrocław 2009.
- Pietroń-Pyszczek A., Polityka wizerunkowa pracodawcy - założenia, cele i działania, [in:] J. Stankiewicz (ed.), Społeczne wymiary zarządzania nowoczesnymi przedsiębiorstwami. Ludzie - kultura organizacji - społeczna odpowiedzialność, Wydawnictwo Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2010.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- eng