- Autor
- Kowalczyk Elżbieta (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
- Tytuł
- Negocjacje o pracę jako instrument zarządzania we współczesnej organizacji
- Źródło
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 296-304, tab.,
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie, Organizacja, Analiza empiryczna, Negocjacje, Rynek pracy
Management, Organisation, Empirical analysis, Negotiations, Labour market - Abstrakt
- Celem artykułu jest ukazanie sposobu postrzegania negocjacji o pracę przez przedstawicieli organizacji. By go zrealizować, autorka przeprowadziła krytyczną analizę literatury przedmiotu oraz danych empirycznych. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- M. Armstrong, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001 s. 311.
- Zob. U. Gołaszewska-Kaczan (red.), Proces kadrowy w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2002, s. 32-35.
- K. Padzik, Leksykon HRM, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 86.
- R. Wood, T. Payne, Metody rekrutacji i selekcji pracowników oparte na kompetencjach, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, s. 33.
- T. Kawka, T. Listwan, Pozyskiwanie pracowników, w: Zarządzanie kadrami, T. Listwan (red.), Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 81.
- Zob. T. Listwan, Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami, w: Zarządzanie kadrami, T. Listwan (red.), Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 41-43; R. Krupski (red.), Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2001, s. 60-62.
- M. Czerska, Zmiana kulturowa w organizacji. Wyzwanie dla współczesnego menedżera, Difin, Warszawa 2003, s. 108-109.
- G. Aniszewska (red.), Kultura organizacyjna w zarządzaniu, PWE, Warszawa 2007, s. 68.
- 10 Employer Branding Strategies to Become the Employer of Choice, http://personalbrandingblog.wordpress.com, 20.01.2009.
- Zob. J. Kowal, Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, Wrocław 1998, s. 30.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1689-7374
- Język
- pol