BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Perechuda Kazimierz (Wrocław University of Economics, Poland), Nawrocka Elżbieta (Wrocław University of Economics, Poland), Idzikowski Wojciech (Wrocław University of Physical Education)
Tytuł
E-organizer as the Modern Dedicated Coaching Tool Supporting Knowledge Diffusion in the Beauty Services Sector
E-organizer jako nowoczesne narzędzie coachingu dedykowanego wspierającego dyfuzję wiedzy w sektorze usług kosmetycznych
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 206, s. 152-163, rys., tab., bibliogr. 3 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Advanced Information Technologies for Management - AITM 2011: Inteligent Technologies and Applications
Słowa kluczowe
Coaching, Sektor usług, Kosmetyki, Wiedza
Coaching, Services sector, Cosmetics, Knowledge
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie coachingu dedykowanego jako narzędzia katalizacji wiedzy, służącego do przyspieszenia dyfuzji wiedzy w obsłudze klienta, a także narzędzia szczególnego jakim jest elektroniczny produkt o nazwie e-organizer. W artykule przedstawiono koncepcję coachingu dedykowanego i funkcjonalności narzędzia przyspieszającego dyfuzję wiedzy w procesie obsługi klienta (z wykorzystaniem idei coachingu), z użyciem e-organizera, a także modele zastosowań i możliwości jego implementacji w działalności salonu kosmetycznego. Do praktycznej ilustracji zastosowania tego narzędzia wybrano sektor usług kosmetycznych, ponieważ jest on obecnie jednym z najszybciej rozwijających się w gospodarce polskiej. Wyzwania szczególnie konkurencyjnego rynku salonów kosmetycznych, wymuszają na ich menedżerach poszukiwanie nowych rozwiązań związanych ze zwiększaniem zainteresowania konsumentów ofertą. (abstrakt oryginalny)

The article objective is to present dedicated coaching, as the tool for knowledge catalysis, aimed at knowledge diffusion acceleration in customer service, as well as demonstrate an exceptional tool in the form of an electronic device called e-organizer. The article discusses dedicated coaching concept and functional attributes of a tool accelerating knowledge diffusion in a customer service process (by means of coaching idea implementation), using eorganizer, its application models and implementation opportunities in a beauty parlour functioning. In order to illustrate its practical application, the beauty services sector was selected, since at present it is one of the fastest developing sectors in Polish economy. Challenges of this particularly competitive market impose on beauty parlour managers the need to search for new solutions resulting in an increase of customers' interest in their offer. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Parsloe E., Wray M. (2002), Trener i mentor. Udział coachingu i mentoringu w doskonaleniu procesu uczenia się, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  2. Thorpe S., Clifford J. (2004), Podręcznik coachingu, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań.
  3. www.coachfederation.org (accessed: 22.06.2011).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu