- Autor
- Gableta Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Sebzda Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, doktorant)
- Tytuł
- Wykorzystanie narzędzi marketingu personalnego w procesie rozwoju spółki Nasza Klasa
The Use of Personalized Marketing Instruments in the Process of Company Development of Nasza Klasa - Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2012, nr 3-4, s. 75-82, tab., wykr., bibliogr. 6 poz.
- Słowa kluczowe
- Studium przypadku, Wizerunek pracodawcy, Marketing personalny, Rozwój przedsiębiorstwa
Case study, Employer branding, Personnel marketing, Enterprise development - Uwagi
- streszcz., summ.
- Firma/Organizacja
- Nasza Klasa Sp. z o.o.
- Abstrakt
- W opracowaniu ukazano zmiany w podejściu do marketingu personalnego, zaznaczające się w związku z rozwojem spółki Nasza Klasa w branży IT, koncentrując się głównie na narzędziach tego marketingu. Na tym tle podjęto także kwestię kreowania wizerunku pracodawcy. (abstrakt oryginalny)
This paper presents changes in approach to personalized marketing as observed in the development of the Nasza Klasa Company in the IT industry. Its main focus is the personalized instruments used in such marketing. It is against this backdrop that the matter of creating employer image is also examined. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Baruk A.I. (2008), Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny, TNOiK "Dom Organizatora", Toruń.
- Bednarski L., red. (2003), Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
- Boyd D., Ellison N., Social Network Sites: Definition, History and Scholarship, [http://jcmc.indiana.edu/vol13/issue1/boyd.ellison.html].
- Gableta M., red. (2006), Potencjał pracy przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław.
- Listwan T., red. (2005), Słownik zarządzania kadrami, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
- Selinger N. (2009), Programiści jako pracownicy wiedzy branży IT, [w:] M. Gableta, A. Pietroń-Pyszczek, (red.), Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 43.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol