BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gableta Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Sebzda Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, doktorant)
Tytuł
Wykorzystanie narzędzi marketingu personalnego w procesie rozwoju spółki Nasza Klasa
The Use of Personalized Marketing Instruments in the Process of Company Development of Nasza Klasa
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2012, nr 3-4, s. 75-82, tab., wykr., bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Wizerunek pracodawcy, Marketing personalny, Rozwój przedsiębiorstwa
Case study, Employer branding, Personnel marketing, Enterprise development
Uwagi
streszcz., summ.
Firma/Organizacja
Nasza Klasa Sp. z o.o.
Abstrakt
W opracowaniu ukazano zmiany w podejściu do marketingu personalnego, zaznaczające się w związku z rozwojem spółki Nasza Klasa w branży IT, koncentrując się głównie na narzędziach tego marketingu. Na tym tle podjęto także kwestię kreowania wizerunku pracodawcy. (abstrakt oryginalny)

This paper presents changes in approach to personalized marketing as observed in the development of the Nasza Klasa Company in the IT industry. Its main focus is the personalized instruments used in such marketing. It is against this backdrop that the matter of creating employer image is also examined. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Baruk A.I. (2008), Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny, TNOiK "Dom Organizatora", Toruń.
  2. Bednarski L., red. (2003), Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  3. Boyd D., Ellison N., Social Network Sites: Definition, History and Scholarship, [http://jcmc.indiana.edu/vol13/issue1/boyd.ellison.html].
  4. Gableta M., red. (2006), Potencjał pracy przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław.
  5. Listwan T., red. (2005), Słownik zarządzania kadrami, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
  6. Selinger N. (2009), Programiści jako pracownicy wiedzy branży IT, [w:] M. Gableta, A. Pietroń-Pyszczek, (red.), Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 43.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu