- Autor
- Perechuda Kazimierz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu), Idzikowski Wojciech (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu), Sobińska Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Tytuł
- Coaching dedykowany jako instrument usprawniania procesów obsługi klienta w salonie kosmetycznym
Oriented Coaching as the Development Instrument in Clients Process Services in Beauty Salons - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 218, s. 187-193, rys., bibliogr. 4 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics - Tytuł własny numeru
- Strategiczne i operacyjne problemy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa
- Słowa kluczowe
- Coaching, Zarządzanie, Procesy biznesowe
Coaching, Management, Business processes - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Dążenie organizacji do zdobywania przewagi konkurencyjnej wiąże się z koniecznością dokonywania zmian i wprowadzania innowacji. Wydaje się, że wyzwaniu temu muszą sprostać wszystkie organizacje bez względu na branżę, wielkość, lokalizację itd. W artykule skoncentrowano uwagę na procesie obsługi klienta w salonie kosmetycznym jako szczególnym przypadku organizacji nastawionej na tworzenie wartości dla klienta. Celem głównym artykułu jest zaprezentowanie metodologii coachingu dedykowanego jako sposobu usprawniania standardowego procesu obsługi klienta w sektorze usług kosmetycznych. Podjęto w nim próbę wykazania, że coaching dedykowany wpływa na wzrost skuteczności procesu obsługi klienta, mającego na celu przywiązanie klienta do marki. (abstrakt oryginalny)
The pursuit of the organization to gain competitive advantage involves the need to change and innovate. It seems that this challenge must meet all organizations regardless of industry, size, location, etc. In the article, the attention is focused on the customer service in the beauty salon as a particular case, the organization focused on creating customer value. The main objective of this article is to present the methodology of coaching as a way of improving the standard customer service process in the sector of cosmetic services. The article tries to demonstrate that a dedicated coaching effectiveness, increases customer service process aimed at customer loyalty to the brand. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Cialdini R., Wywieranie wpływu na ludzi, GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2009.
- Czekaj J. (red.), Zarządzanie procesami biznesowymi. Aspekt metodyczny, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Kraków 2009.
- Haas Edersheim E., Przesłanie Druckera. Zarządzanie oparte na wiedzy, MT Biznes, Warszawa 2009.
- Prahalad C.K., Krishnan M.S., Nowa era innowacji, Wydawnictwa Profesjonalne PWN, Warszawa 2010.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol