BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grabus Małgorzata (Wyższa Szkoła Finansów i Administracji w Gdyni), Zasadzka Jolanta (Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów; Kaszubsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Wejherowie)
Tytuł
Inicjator zmian (1) : jakie kompetencje powinien mieć pracownik strategiczny?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 5, s. 62-64
Słowa kluczowe
Pracownicy w organizacji, Decyzje strategiczne, Grupy strategiczne, Zarządzanie strategiczne
Employees in the organization, Strategic decisions, Strategies groups, Strategic management
Abstrakt
Organizacje potrzebują pracowników, którzy sprostają wyzwaniom XXI wieku. Drogą do sukcesu są osoby, które potrafią bardziej efektywnie wykorzystać obecne zasoby firmy, wybiegają myślami w przyszłości, widzą często to, czego inni nie widzą. Takich pracowników określa się często mianem pracowników strategicznych. Ich pomysły, wiedza, umiejętności i doświadczenie mogą decydować o sukcesie biznesowym. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Aniszewska G., Nie lubię pracy w grupach!, "Przegląd Organizacji" nr 11, 1999, s. 18-20.
  2. Bolesta-Kukułka K., Rynek pracy 21 wieku, http://www.kariera.procter.pl/przewodnik2_10.html, 30.08.2011.
  3. Drucker P.F., Zarządzanie w XXI wieku, MT Biznes, Warszawa 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu