BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Perechuda Kazimierz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu)
Tytuł
Narzędzia analizy łańcuchów wiedzy turystów: diamentowych, złotych, srebrnych i brązowych
Źródło
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 423-432, rys., tab.,
Słowa kluczowe
Transfer wiedzy, Turystyka, Usługi, Segmentacja klientów
Knowledge transfer, Tourism, Services, Customer segmentation
Abstrakt
Przedsiębiorstwo turystyczne w przeciwieństwie do wielu innych, zaawansowanych technologicznie korporacji (Siemens, Mercedes, Dresdner Bank, ABB, Nokia i in.), nie ma potrzeby ochrony własnej wiedzy korporacyjnej; wręcz przeciwnie, im szybciej ona trafi w postaci nowych ofert, systemów komunikowania itp. do klientów, tym szybciej zostanie zutylizowana. Tak więc modele biznesu opartego na wiedzy znacznie się różnią w poszczególnych sektorach gospodarki. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. K. Perechuda, Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, wyd. 2, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 198-199
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1689-7374
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu