- Autor
- Perechuda Kazimierz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu)
- Tytuł
- Narzędzia analizy łańcuchów wiedzy turystów: diamentowych, złotych, srebrnych i brązowych
- Źródło
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 423-432, rys., tab.,
- Słowa kluczowe
- Transfer wiedzy, Turystyka, Usługi, Segmentacja klientów
Knowledge transfer, Tourism, Services, Customer segmentation - Abstrakt
- Przedsiębiorstwo turystyczne w przeciwieństwie do wielu innych, zaawansowanych technologicznie korporacji (Siemens, Mercedes, Dresdner Bank, ABB, Nokia i in.), nie ma potrzeby ochrony własnej wiedzy korporacyjnej; wręcz przeciwnie, im szybciej ona trafi w postaci nowych ofert, systemów komunikowania itp. do klientów, tym szybciej zostanie zutylizowana. Tak więc modele biznesu opartego na wiedzy znacznie się różnią w poszczególnych sektorach gospodarki. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- K. Perechuda, Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, wyd. 2, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 198-199
- Cytowane przez
- ISSN
- 1689-7374
- Język
- pol