- Autor
- Tarczydło Beata (AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie)
- Tytuł
- Zarządzanie projektem wdrożenia nowego produktu : studium przypadku
- Źródło
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 596-605, rys., tab.,
- Słowa kluczowe
- Oczekiwania klientów, Zarządzanie projektem, Nowe produkty, Proces projektowania, Innowacje, Oczekiwania
Customer expectations, Project management, New products, Design process, Innovations, Expectations - Abstrakt
- W XXI wieku postęp naukowo-techniczny, silna rywalizacja i coraz to nowe oczekiwania klientów są motorem wdrażania innowacji produktowych przez przedsiębiorców. Celem niniejszego opracowania jest podjęcie próby wykazania, jaką rolę odgrywa metodyka zarządzania projektami w procesie wdrożenia nowego produktu. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Zarządzanie nowym produktem, red. A. Sosnowska, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2003, s. 47.
- Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 2000, s. 167.
- I.P. Rutkowski, Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania, PWE, Warszawa 2007, s. 17.
- Szerzej na temat poszczególnych etapów w: H. Mruk, I.P. Rutkowski, Strategia produktu, wyd. 2, PWE, Warszawa 1999, s. 180-199.
- Na podstawie: K. Frączkowski, Zarządzanie projektem informatycznym, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2003, s. 11.
- Dla przykładu porównaj z: J.P. Lewis, Podstawy zarządzania projektami, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006, s. 13.
- Szerzej w: H. Brandenburg, Zarządzanie projektami, Wydawnictwo AE im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2002, s. 55-58.
- M. Pawlak, Zarządzanie projektami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, s. 27-28.
- Zobacz w: M. Wąsowicz, Metodyki zarządzania projektami, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 1092; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania, red. J. Skalik, Wrocław 2005, s. 378-383.
- Zarządzanie nowym produktem, s. 66.
- A.I. Shenhar, D. Dvir, Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami, Wydawnictwo APN Promise, Warszawa 2008, s. 13.
- Informacje o firmie zostały zaczerpnięte z Internetu: http//www.rothlehner.pl.
- Z uwagi na konieczność ograniczenia objętości niniejszego opracowania celowo pomija się szczegółową charakterystykę poszczególnych podestów. Szerzej na temat: podest na podwoziu przyczepy http//www.haulotte.pl; podest na podwoziu samochodu http//www.rothlehner.de; podest specjalistyczny http://www.wl-industries.com; podest nożycowy http://www.haulotte.pl; podest masztowy http://www.haulotte.pl; podest teleskopowy http://www.haulotte.pl; podest przegubowo-teleskopowy http://www.haulotte.pl.
- Zarządzanie firmą innowacyjną, red. A. Sosnowska, S. Łobejko, A. Kłopotek, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2000, s. 8.
- Por. A.I. Shenhar, D. Dvir, Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami, s. 216.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1689-7374
- Język
- pol