BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tarczydło Beata (AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie)
Tytuł
Zarządzanie projektem wdrożenia nowego produktu : studium przypadku
Źródło
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 596-605, rys., tab.,
Słowa kluczowe
Oczekiwania klientów, Zarządzanie projektem, Nowe produkty, Proces projektowania, Innowacje, Oczekiwania
Customer expectations, Project management, New products, Design process, Innovations, Expectations
Abstrakt
W XXI wieku postęp naukowo-techniczny, silna rywalizacja i coraz to nowe oczekiwania klientów są motorem wdrażania innowacji produktowych przez przedsiębiorców. Celem niniejszego opracowania jest podjęcie próby wykazania, jaką rolę odgrywa metodyka zarządzania projektami w procesie wdrożenia nowego produktu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Zarządzanie nowym produktem, red. A. Sosnowska, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2003, s. 47.
  2. Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 2000, s. 167.
  3. I.P. Rutkowski, Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania, PWE, Warszawa 2007, s. 17.
  4. Szerzej na temat poszczególnych etapów w: H. Mruk, I.P. Rutkowski, Strategia produktu, wyd. 2, PWE, Warszawa 1999, s. 180-199.
  5. Na podstawie: K. Frączkowski, Zarządzanie projektem informatycznym, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2003, s. 11.
  6. Dla przykładu porównaj z: J.P. Lewis, Podstawy zarządzania projektami, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006, s. 13.
  7. Szerzej w: H. Brandenburg, Zarządzanie projektami, Wydawnictwo AE im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2002, s. 55-58.
  8. M. Pawlak, Zarządzanie projektami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, s. 27-28.
  9. Zobacz w: M. Wąsowicz, Metodyki zarządzania projektami, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 1092; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania, red. J. Skalik, Wrocław 2005, s. 378-383.
  10. Zarządzanie nowym produktem, s. 66.
  11. A.I. Shenhar, D. Dvir, Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami, Wydawnictwo APN Promise, Warszawa 2008, s. 13.
  12. Informacje o firmie zostały zaczerpnięte z Internetu: http//www.rothlehner.pl.
  13. Z uwagi na konieczność ograniczenia objętości niniejszego opracowania celowo pomija się szczegółową charakterystykę poszczególnych podestów. Szerzej na temat: podest na podwoziu przyczepy http//www.haulotte.pl; podest na podwoziu samochodu http//www.rothlehner.de; podest specjalistyczny http://www.wl-industries.com; podest nożycowy http://www.haulotte.pl; podest masztowy http://www.haulotte.pl; podest teleskopowy http://www.haulotte.pl; podest przegubowo-teleskopowy http://www.haulotte.pl.
  14. Zarządzanie firmą innowacyjną, red. A. Sosnowska, S. Łobejko, A. Kłopotek, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2000, s. 8.
  15. Por. A.I. Shenhar, D. Dvir, Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami, s. 216.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1689-7374
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu