BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zmyślony Piotr
Tytuł
Leadership Activities of Tourist Entrepreneurs as a Form of Their Entrepreneurship in a Tourist Destination
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008, nr 99, s. 99-112, bibliogr. 24 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo turystyczne, Przedsiębiorczość, Region turystyczny, Przywództwo, Współpraca
Tourist enterprises, Entrepreneurship, Tourist region, Leadership, Cooperation
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Alejziak W., Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku, Wydawnictwo Albis, Kraków 2000.
  2. Altkorn J., Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995.
  3. Bramwell B., Lane B., Collaboration and Partnerships in Tourism Planning, in: Tourism Collaboration and Partnerships, eds. B. Bramwell, B. Lane, Channel View Publications, Clevedon-Buffalo-Toronto-Sydney2000.
  4. Domański R., Hierarchiczne systemy przestrzenno-gospodarcze, Przegląd Ekonomiczny vol. 59, 1987, no. 3.
  5. Drucker P.F., Menedżer skuteczny, Nowoczesność, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Czytelnik, Kraków 1994.
  6. Drucker P.F., Natchnienie i fart czyli innowacja i przedsiębiorczość, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2004.
  7. Ekonomiczne i środowiskowe aspekty zarządzania rozwojem miast i regionów, ed. T. Markowski, D. Stawasz, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2001.
  8. Gołembski G., Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 1998.
  9. Griffin R.W., Podstawy zarządzania organizacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  10. Jansen J.F., Współpraca i partnerstwo publiczno-prywatne w turystyce światowej, in: II Forum Inwestycji Turystycznych. Materiały konferencyjne, Polska Agencja Rozwoju Turystyki, Warszawa 2003.
  11. Jędrzejczyk I., Nowoczesny biznes turystyczny. Ekostrategie w zarządzaniu firmą, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
  12. Kapusta F., Przedsiębiorczość. Teoria i praktyka, Forum Naukowe: PASSAT - Paweł Pietrzyk, Poznań-Wrocław 2006.
  13. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Nortwestern University, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 1999.
  14. Middleton V.T.C., Marketing w turystyce, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa 1996.
  15. Medlik S., Leksykon podróży, turystyki i hotelarstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995.
  16. Nawrot Ł., Zmyślony P., Inwestor czy synergetyk. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju turystyki, in: Rola i zadania samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki turystycznej, ed. R. Gałecki, Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno-Pedagogiczna w Łowiczu, Łowicz 2004.
  17. Niezgoda A., Zmyślony P., Identifying Determinants of Rural Tourist Destinations in Poland, Tourism vol. 51, 2003, no. 4.
  18. Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce rynkowej, ed. A. Rapacz, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001.
  19. Rapacz A., Aktywność jednostek samorządu lokalnego na rzecz wspierania przedsiębiorczości firm turystycznych, in: Turystyka w ujęciu podmiotowym i przestrzennym. Człowiek -przestrzeń - przedsiębiorstwo, ed. G. Gołembski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006.
  20. Regionalne aspekty rozwoju turystyki, ed. G. Gołembski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 1999.
  21. Tribe J., The Economics of Leisure and Tourism, Butterworth-Heinemann, Oxford 1999.
  22. Zmyślony P., Przywództwo w regionach turystycznych: utopia czy konieczność?, in: Turystyka w ujęciu globalnym i lokalnym, ed. G. Gołembski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2004.
  23. Zmyślony P., Rola przywództwa w kształtowaniu przedsiębiorczości i rozwoju turystyki w regionie, in: Przedsiębiorczość i innowacyjność jako czynniki rozwoju regionalnego i lokalnego, ed. W. Kosiedowski, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Włocławskie Towarzystwo Naukowe, Włocławek 2002.
  24. Zmyślony P., Rola przywództwa w rozwoju polskich regionów turystycznych, Turystyka i Hotelarstwo 2004, no. 6.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-2168
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu