BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Antczak Zbigniew (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
CSR w perspektywie menedżerów oraz konsumentów : (wyniki badań)
Corporate Social Responsibility in the Perspective of Managers and Consumers (the Results of a Survey)
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 220, s. 367-376, rys., bibliogr. 7 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Społeczna odpowiedzialność organizacji : polityczna poprawność czy obywatelska postawa?
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Menedżer, Konsument
Corporate Social Responsibility (CSR), Manager, Consumer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Autor zdiagnozował i porównał wyniki badań nad recepcją koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR - Corporate Social Responsibility) przez dwie grupy społeczne: menedżerów w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce oraz konsumentów. (abstrakt oryginalny)

The results in the paper come from the author's scientific diagnosing over the reception of conception of business social responsibility (CSR, Corporate Social Responsibility) by two social groups: managers in enterprises functioning in Poland, and consumers. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Antczak Z., Raportowanie kapitału ludzkiego a społeczna odpowiedzialność biznesu (wybrane zagadnienia), [w:] T. Dudycz, G. Osbert-Pociecha (red.), Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego nr 144, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010.
  2. Antczak Z., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw/biznesu (zagadnienia definicyjno-systematyzacyjne), [w:] E. Weiss, M. Godlewska, A. Bitkowska (red.), Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu. Koncepcje zarządzania, Wyd. WSFiZ Vizja Press & IT, Warszawa 2008.
  3. Antczak Z., Uwarunkowania organizacji budującej etyczne przedsiębiorstwo, [w:] Z. Pisz, M. Rojek-Nowosielska (red.), Społeczna odpowiedzialność biznesu. Uwarunkowania, kontrowersje, dobre i złe praktyki, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego nr 42, Wyd. UE, Wrocław 2009.
  4. Klimczak B., Etyka gospodarcza, Wyd. AE, Wrocław 1999.
  5. Mizera K., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w świetle postaw konsumentów, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (wersja elektroniczna doktoratu z 24.09.2009), Poznań 2011.
  6. Raport CSR w Polsce. Menedżerowie/menedżerki 500. Lider/liderka CSR - badanie GoodBrand oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, GoodBrand & Company Polska, Warszawa 2010.
  7. Słownik języka polskiego, PWN, Warszawa 1992.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu