BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kozłowski Tomasz (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu)
Tytuł
Strategia zamiast proroctwa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 12-14
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Strategia promocji, Strategia marketingowa, Orientacja na klienta
Higher education, Promotion strategy, Marketing strategy, Costumer orientation
Abstrakt
Idealna strategia marketingowa wyższej uczelni to ta, która stworzy w odbiorcy przekonanie, że czas poświęcony na studia wyższe to nie sama walka o papierek - bo taką właśnie rangę ma coraz częściej dyplom - ale możliwość kontaktu z rynkiem i w rezultacie większe szanse na zdobycie zatrudnienia. W okresie dopiero zaczynającego się niżu kluczem w walce o klienta nie będzie sam claim, renoma i zagospodarowanie wszystkich możliwych środków przekazu. Kluczem będą realne działania w otoczeniu biznesowym uczelni, gruntowna zmiana produktu w stronę bardziej praktyczną i dopiero potem właściwa jego promocja. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu