BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gieracz Marcin (Rubikom Strategy Consultants)
Tytuł
Sprzedawaj przyjemność, badaj satysfakcję
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 15-18
Słowa kluczowe
Orientacja na klienta, Satysfakcja klienta, Konkurencja efektywna, Strategia marketingowa
Costumer orientation, Customer satisfaction, Effective competition, Marketing strategy
Abstrakt
Dziś o biznesie należy zacząć myśleć jak konsument, a nie jak handlowiec. Trzeba starać się spełniać oczekiwania nie zarządu czy działu sprzedaży, lecz kupujących. Dłużej trwający sukces może zagwarantować satysfakcja i zadowolenie klientów, a nie samo realizowanie targetów sprzedaży. I właśnie te firmy, które starają się odwracać standardowe i utrwalone latami podejście - od wewnątrz organizacji na zewnątrz na rzecz kierunku od rynku do wewnątrz firmy - notują teraz zyski i umacniają przewagę. Są to firmy z uwagą słuchające swoich klientów. Przedsiębiorstwa te nastawione są na rynkową konkurencję, ale też prezentują dojrzalszą w postawę wobec nowego paradygmatu: klientocentryzmu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu