BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Płuciennik Joanna (Questus), Oleszczyk Katarzyna (Questus)
Tytuł
Konsumencki homo automaticus
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 22-23
Słowa kluczowe
Decyzje konsumenckie, Proces decyzyjny, Zachowania konsumenta, Strategia marketingowa
Consumer decision, Decision proces, Consumer behaviour, Marketing strategy
Abstrakt
Reklama często stawia sobie za cel zwiększenie świadomości marki, tymczasem nie ona okazuje się kluczowa w procesie decyzyjnym, lecz atrybuty, z jakimi ta marka jest kojarzona. Pożądana zatem staje się wiedza o atrybutach istotnych dla konsumentów i o tym, jak bardzo badana marka jest z nimi powiązana. W tę potrzebę wpisuje się innowacyjna na rynku badawczym metoda Relevant Awareness Measurement (RAM), powstała w oparciu o Implicit Association Test (IAT). (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu