BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kobus Sandra (HRP Perspective), Woszczak Patrycja (HRP Perspective)
Tytuł
Zrównoważony rozwój firmy : zarządzanie wiekiem jako element strategii CSR
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 7, s. 46-49, przypisy
Słowa kluczowe
Zarządzanie zasobami ludzkimi, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Ludzie starsi, Zarządzanie wiekiem
Human Resources Management (HRM), Corporate Social Responsibility (CSR), Elderly people, Age management
Abstrakt
W Polsce społeczną odpowiedzialność biznesu nadal traktuje się bardziej jako element budowania wizerunku organizacji niż integralną część strategii przedsiębiorstwa. Natomiast CSR jest zagadnieniem wieloaspektowym - obejmuje nie tylko takie obszary, jak ochrona środowiska naturalnego, zaangażowanie społeczne, prawa człowieka, lecz także relacje z konsumentami, ład organizacyjny czy stosunki pracy. Jako element budowania strategii CSR można wykorzystać także koncepcję zarządzania wiekiem. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Zarządzanie ryzykiem. Społeczna odpowiedzialność biznesu i zrównoważony rozwój, Deloitte, 2011.
  2. Społeczna odpowiedzialność biznesu a równość płci, Partnerstwo Ponadnarodowe EOUALP4E", 2006.
  3. Attaining sustainable growth through corporate social responsibility, IBM, 2008.
  4. Small slices of a bigger pie. Attribution in SROI, New Economics Foundation, 2011.
  5. Social Return of lnvestment - an introduction, The SROI Network, 2009.
  6. J. Jaroszewicz, Świadomość istnienia społecznie odpowiedzialnego biznesu w Polsce [w:] U. Gołaszewska-Kaczan (red.), Czas na EB. Employer Branding & Corporate Social Responsibility, Białystok 2009, s. 29.
  7. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce. Wstępna analiza, Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju, Warszawa 2007, s. 62.
  8. Błędy i bariery w dialogu firm z interesariuszami w Polsce, PKPP Lewiatan, 2011.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu