BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ciaś Dobromir (EDGE Millward Brown SMG/KRC)
Tytuł
Virtualne testy, realna sprzedaż
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 39-42
Słowa kluczowe
Marketing zakupów, Decyzje konsumenckie, Rzeczywistość wirtualna, Strategia marketingowa, Programy komputerowe
Buyer marketing, Consumer decision, Virtual reality, Marketing strategy, Computer programs
Abstrakt
Decyzja o odpowiednim ustawieniu produktów na półce lub wybór odpowiedniego claimu promocyjnego na opakowaniu może podnieść wartość sprzedaży nawet o kilkadziesiąt procent. Niemal wszystko, co się dzieje w ramach otoczenia sklepowego, ma bardzo wyraźny wpływ na wynik sprzedaży. Przełożenie działań wewnątrz sklepu na dane sprzedażowe jest bardzo konkretne i weryfikowalne dużo lepiej niż np. komunikacja ATL. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu