BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Doraczyńska Natalia (Testineo)
Tytuł
Ludzie czy zadania? : różnice w funkcjonowaniu pracowników o różnych orientacjach społecznych
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 7, s. 61-64, przypisy
Słowa kluczowe
Relacje pracodawca-pracownik, Relacje kierownik-podwładny, Obowiązki pracownicze
Employer-employee relationships, Manager-subordinate relationships, Employee obligations
Abstrakt
65 proc. osób badanych twierdzi, że zła atmosfera pracy może być powodem odejścia, nawet jeżeli nie mają innego zatrudnienia. Ale w sytuacji kryzysu relacje idą na bok, liczy się rozwiązanie. To wyniki ankiet przeprowadzanych przez portal szybkopraca.pl w latach 2008 i 2011. Co zatem jest ważniejsze - ludzie czy zadania? Zależy dla kogo. Preferencja dotycząca orientacji na zadania lub ludzi warunkuje bowiem nie tylko sposób działania w sytuacji kryzysowej, lecz przede wszystkich codzienne działania i potrzeby. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. C.S. Hall, G. Lindsey, J.B. Campbell, Teorie osobowości, Państwowe Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.
  2. http://www.pracuj.pl/rynek-pracy-w-polsce-pracowac-tak-jak-sie-lubi.htm#top 6.06.2012.
  3. http://www.zespolypopolsku.pl/blog/index/view/id/11/efektywnosc_po_polsku/ 6.06.2012.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu