BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Motywujące, edukacyjne, za dopłatą? : Benefity jako element sieciowej strategii wynagradzania w Starwood Hotels & Resorts - studium przypadku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 8, s. 71-75
Słowa kluczowe
Świadczenia pracownicze, Studium przypadku, Usługi hotelowe
Employee benefits, Case study, Hotel services
Firma/Organizacja
Hotel & Resorts
Abstrakt
Coraz więcej pracodawców obok wynagrodzeń zasadniczych oferuje zatrudnionym benefity. Pracownicy oczekują świadczeń dodatkowych, a pracodawca, chcąc ich utrzymać lub zatrudniać nowych, często korzysta tu z nowatorskich rozwiązań. Musi jednak poznać dobrze działanie i cel swojego systemu benefitów, by wiedzieć, czy naprawdę chce za wszystko płacić i co powinien zmienić. Starwood Hotels & Resorts - sieć z największą wśród międzynarodowych firm liczbą pięciogwiazdkowych hoteli w Polsce - zrobiła taki przegląd swojej strategii wynagradzania. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu