BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szypszak Marcin
Tytuł
O klienta należy dbać
Źródło
Bank, 2012, nr 6, s. 146-147
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Produkty bankowe, Sektor bankowy
Customer service, Bank product, Banking sector
Abstrakt
Dość bogata, wciąż zmieniająca się gama produktów i usług z jednej strony. Z drugiej niewielka satysfakcja, wręcz niezadowolenie klientów. Gdzieś pośrodku problem z identyfikacją ich potrzeb i personalizacją oferty. Autor opisuje przyczyny niezadowolenia klientów banków. Proponuje pewne rozwiązania, które mogłyby polepszyć sytuację.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu