BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kordowski Marcin (K2 Internet S.A., Polska)
Tytuł
Obowiązkowe SEO : od czego zacząć? (cz. I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 80-82
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Optymalizacja, Marketing internetowy, Agencje reklamowe
Internet search engine, Optimalization, e-marketing, Advertising agency
Abstrakt
Elementem szeroko pojętego marketingu internetowego jest pozycjonowanie. Minimalny zakres potrzebnych wtedy działań to optymalizacja techniczna serwisu. Dzięki niej pozwolimy wyszukiwarkom swobodnie poruszać się po serwisie oraz umożliwimy zbieranie danych o naszej stronie. Wyższy poziom działań search engine optimization (SEO) to optymalizacja serwisu pod kątem ilości i jakości treści. Dzięki temu uzyskamy możliwość szerokiego pozycjonowania na wiele słów kluczowych. Na koniec jeszcze trzeci poziom aktywnego wpływania na zajmowane pozycje. Dzieje się to poprzez budowanie popularności strony w internecie, co w praktyce oznacza zdobywanie odnośników tekstowych z innych stron do naszej strony. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu