BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Urbanyi-Popiołek Ilona (Akademia Morska w Gdyni), Klopott Magdalena (Akademia Morska w Gdyni)
Tytuł
Ocena poziomu okołoembarkacyjnej obsługi pasażera niezmotoryzowanego na przykładzie linii promowej Gdynia-Karlskrona : wyniki badań ankietowych
Assessment of Pre-Embarkation Level of Passengers' Service Based on the Ferry Connection Gdynia-Karlskrona : Results of a Questionnaire Survey
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 235, s. 409-417, rys., tab., bibliogr. 1 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Strategie i logistyka w sektorze usług : strategie na rynku TSL
Słowa kluczowe
Żegluga morska, Żegluga liniowa, Pasażerski transport morski, Obsługa klienta
Sea navigation, Shipping line service, Passenger transport by sea, Customer service
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Linia promowa Gdynia-Karlskrona, której znaczenie systematycznie rośnie, jest ważnym połączeniem między Polską a Szwecją. Wzrostowi przewozów towarowych nie towarzyszy jednak równie dynamiczny rozwój przewozów pasażerskich, który jest istotny nie tylko dla przewoźnika Stena Line, ale także dla miasta Gdynia. Należy zatem stworzyć pasażerom pieszym odpowiednie warunki podróżowania. W opracowaniu przedstawiono ocenę obsługi okołoembarkacyjnej pasażerów niezmotoryzowanych w trzech obszarach: usług na terminalu, jego dostępności transportowej oraz dostępności informacyjnej. Ponadto zasugerowano konieczne zmiany - niektóre z nich już wprowadzono w życie. (abstrakt oryginalny)

The Gdynia-Karlskrona ferry connection, which importance is constantly growing, constitutes an important link between Poland and Sweden. However, rising cargo transport volumes are not accompanied by an increasing number of ferry passengers. The latter is highly important from the ferry operator's point of view, as well as to the city of Gdynia. Therefore it is crucial to create favorable traveling conditions for the passengers. This study presents an evaluation of pre-embarkation services in three dimensions: services available on the ferry terminal, its transport accessibility and information availability. Moreover, the authors have suggested essential improvements, some of which have been recently realized. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. ShipPax Market, Plus 2 Ferryconsultation AB, Halmstadlata, roczniki 2002-2010.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu