BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goławski Jarosław (Brand Support)
Tytuł
Marka jak Czarny Łabędź
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 11, s. 6-8
Słowa kluczowe
Wartość marki, Kryzys gospodarczy, Strategia marketingowa, Budowanie świadomości marki
Brand value, Economic crisis, Marketing strategy, Branding
Abstrakt
Jesteśmy na etapie, kiedy procesy globalizacyjno-konwergentne w kulturze (a więc i marketingu) dotarły do momentu, kiedy następuje włączenie się w nie oddolnych procesów indywidualizacji i segmentacji preferencji, oczekiwań. Stopień złożoności świata nie wytrzymał jednego "przepisu na konsumenta". Konsumenci zyskali prawo do bycia znaczącymi jednostkami, a mając narzędzia do grupowania się w sieci społeczne, uzyskali siłę tak potężną, że każda marka musi się z nimi liczyć. Obecny kryzys dramatycznie przyspieszył te zmiany. Nie ma co jednak płakać nad stłuczonymi jajkami. Róbmy swoje. Od nowa. Lepiej. Jesteśmy bowiem świadkami nie tylko kryzysu, ale też rewolucji w obszarze kulturowym, ekonomicznym, społecznym. I co więcej, nie jest to kolejny przełom, po którym przyjdzie spokojniejszy czas. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu