BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Komunikacja jak przygoda : zmiany w zakresie komunikacji wewnętrznej w Grupie Żywiec SA - studium przypadku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 8, s. 79-82
Słowa kluczowe
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie wewnętrzne, Metody komunikowania się w organizacji, Studium przypadku
Communication in organisation, Internal communication, Communication methods, Case study
Firma/Organizacja
Żywiec
Abstrakt
Przygoda to zdarzenie tylko częściowo możliwe do zaplanowania. Charakteryzuje się dużą dynamiką zmian, nieprzewidywalnością efektów i towarzyszą jej silne emocje. Można więc powiedzieć, że proces komunikacji jest swego rodzaju przygodą. Pokazuje to przykład Grupy Żywiec, w której podjęto działania zmierzające do całkowitego przeobrażenia komunikacji wewnętrznej. Ryzykowne przedsięwzięcia, których przebieg i konsekwencje były trudne do przewidzenia, zapoczątkowały w firmie demontaż kultury silosowej i wzmocniły integrację pracowników na wszystkich szczeblach. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu