BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Król Lech (Adwertajzing)
Tytuł
Emocje? Lepiej o tym nie myśl!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 11, s. 42-43
Słowa kluczowe
Psychologia reklamy, Strategia komunikowania, Psychologia konsumenta, Psychologia postrzegania
Psychology of advertising, Communication strategy, Consumer psychology, Psychology of perception
Abstrakt
Negatywne emocje wydają się mieć na nas zdecydowanie większy wpływ niż pozytywne. Ostatecznie znacznie łatwiej jest umrzeć ignorując strach niż radość - lepiej jest przestraszyć się cienia niż zignorować jabłko. (...) Dlatego negatywne emocje w reklamie są doskonałe do przykuwania uwagi odbiorców; wyróżniania się z monotonnego bloku radośnie uśmiechniętych żywych manekinów... Ale uważaj - jeśli przesadzisz, konsumenci odrzucą twój przekaz; skupiając się na emocjach, zignorują zarówno markę, jak też produkt. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu